i

Monday, December 19, 2011

Agihan pendapatan dan Bonus ASB 2011

Disember bulan yang ditunggu-tunggu setiap tahun.
kenapa??
sebab orang sibuk duk kira Dividen ASB dan tunggu Bonus Amanah Saham Bumiputera..

ok..ni Agihan Pendapatan dan bonus ASB yang telah di umumkan..
ada naik kan??  yippie.. =)

alahaiii.duit ayu berapalah sangat nak yippie..happie

kalau yang banyak simpan duit heppi lah..sebab tunggu duit anak jer..
lepas tu divide 12,, nahh dapat cover perbelanjaan bulan-bulan..kan best kalau macam tu!! seronok!
Ayu ni ada masalah disiplin ckit...nak simpan duit bukan main payah hahaha
hurm perlu ada pengurus kewangan yang baik nih...
nak hire sorang lah jadi PK (pengurus kewangan saya)
siapa berminat
meh isi borang meh....



hahaha..

p/s: simpan duit banyak-banyak kat ASB (Amanah saham Bumiputera) untuk kehidupan yang bahagia di hari tua? eh macam tu eh?





sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment