i

Saturday, October 22, 2011

Pegi lawatan sekolah! -bersama cikgu Ayu-

oh bagi yang tak tau lagi
saya seorang Cikgu...
cikgu Ayu hihik...
jum pi lawatan bersama kami...

tengok scenery yang cantik...kat Taman Sahabat ni..

Museum Sarawak..
ini bukan gmbar Museum ni jalan nak menuju museum haha
Cikgu ayu tak pegi dengan budak-budak..
cgu lain ada sebab cgu ini utamakan perutnya yang dah laparr n takut gestrik...eh pulak?
penting kan diri sendiri la cgu ni...ish!
Ini Taman Orkidlah...!! cantik kat sini..sukernyeee..

Tu nampak view ADUN sarawak

bolr buat poskad!! hehe


oh ini students saya..F5...dorang ni bijak2..
bujang dan dara student ayu
budak ni rajin...and teringat dulu time ajar dorang F4..
tengah saya ajar...mereka selalu cakap "tak payah"
suruh buat kerja sekolah dorang jawab "tak payah"
ok...sekali dorang jumpa saya "cikgu nak pergi toilet"
ayu jawab "tak payah"...ah amekk kawww!! padan muka haha XD
super ganas tak student i?? :p
oh yang tengah tu Robson...apuuuu budak paliiiiing glemer kat sekolah...
cikgu-cikgu tak tahan dengan tahap nakal yang tahap dewa...
tp ayu suka dia sebab dia selalu buat saya ketwa hahaha

p/s: ingat lagi taun lepas...bengang betol nak ajar dorang waktu F4,, siap dok tggu kat tangga sebab teragak-agak nak masuk kelas si Robson..aduh dengan bergendang dalam kelas..,fening cikgu...fikir senang jadi cikgu??


sharing is caring!!

2 comments: