i

Friday, October 7, 2011

Nak panjangkan Bulu mata tanpa kos?

Oh lupakan tentang intipati bajet 2012 tu dulu..walaupun hati hepi dapat bonus, naik gaji, then dalam 8 tahun dapat naik gred gaji, ahh sudahh ayu nak bagi tips cantik ni..tehee..

nak cantik tak?? mestila nak kan…eleh bajet cantik la iolls ni hee~ k serius peliss...


Kalau anda dilahirkan berbulu mata lebat dan panjang, anda harus bersyukur dan berterima kasih dengan gene anda. Tapi jika sebaliknya anda tidak perlu gusar. Sekarang ada macam-macam teknologi wujud untuk membantu malah mascara pun dah ada serum yang boleh memanjang dan melebatkan bulu mata anda.

Anda nak panjangkan bulu mata tanpa sebarang kos?? Ada caranya…tak payah lagi pakai bulu mata palsu atau buat extension jom!

*potong sedikit hujung bulu mata anda kerana ia bakal memanjang dengan cantik. Then pakaikan mascara seperti biasa*


Peringatan: pastikan anda potong sedikit sahaja ok, jangan potong terlalu pendek takut nanti diketawakan orang… ok tu jer =)

apa kata ketahui tips bulu kening cantik ini pula.


adios beauty!!




sharing is caring!!

2 comments:

  1. Pastu nanti tumbh panjang and lebat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ahh tumbuh panjang..i pun buat..tp kadang2 la dear... :)

      Delete