i

Wednesday, July 10, 2013

Jangan lupa baca niat puasa tau: Salam Ramadhan eh korang!

Keep calm its ramadhan. Syukur alhamdulillah, umur panjang hingga ditemukan dengan Ramadhan kali ini. Semoga ibadah kita mendapat berkah dari-Nya. Seronoknya Ramadhan, teringat waktu berbuka di rumah, mesti meriahnya meja makan sampai 4-5 lauk kan...waktu inilah anak-anak perantauan ingatkan rumah, ingat masakan mak, makan ramai-ramai dengan adik-beradik sampai nak berdiri lurus pun susah (kantoii pelahap hihii). Oh ya, jangan lupa pulak baca niat puasa malam ni, better baca niat puasa sebulan terus hehe...

p/s: rumah bujang nak prepare masak apa untuk berbuka esok? kerrr nak memasak di Bazaar Ramadhan jer? or senang lagi pergi cari Buffet Ramadhan kat hotel-hotel..lagi meriahhhh makanan khaannn..


sharing is caring!!

3 comments:

  1. selamat berpuasa buat kamu dan keluarga..:D hari kedua dah ni. hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. selamat berpuasa. puasa yang ke-7 :)

    ReplyDelete