Saturday, July 6, 2013

5 Gambar Diana Amir terkini | koleksi cantik tudung "Diana Amir x emel'.


Wahh cantiknya Diana amir dalam koleksi rekaan tudung hasil kolaborasi bersama Fashion designer, Melinda Looi.. Koleksi tudung "Diana Amir x emel" tesangatlah lawa, elegant and menampakkan si pemakainya look so in style walaupun berhijab. Personally i think, penggunaan warna pada koleksi tudung ini sangat feminine, dan stylista dan trendy. sedap mata memandang kan kan kan..setuju? Jum layan 5 gambar diana Amir dengan koleksi tudung Diana Amir x emel nya...harus jangan rambang mata okeyh!! bertahan hewhewhew..


Ayu pasti koleksi ini dapat menambat hati ramai, dan pastinya korang akan namapak stunning di hari lebaran nanti..owh i love this purple colour sooo much!




cantikkan koleksi tudung "Diana Amir x emel" ni? memang memenuhi citarasa la..

Cun betul diana Amir ni..sooo beautiful in her hijab style..nak grab? nah dapatkan keterangan lebih lanjut di facebook page Melinda Loi ini. oh lupa nak kasi tau..Hijabista Model in Search in Malaysia berlangsung sekarang..jika memiliki keyakinan dan perwatakan yang menarik, anda mungkin terpilih sebagai salah seorang peragawati yang akan beraksi di Islamic Fashion Festival!! peluang ada di depan mata, do join and goodLuck! Tapi kalau pandai design baju pulak apa kata korang ikut Pencarian Fesyen designer Hijabi..  harus rebut peleuang!!

xoxo, publish!

6 comments: