Monday, December 10, 2012

Lisa Surihani comel dalam Istanbul Aku datang!

Dah tengok Istanbul Aku Datang! film ni agak sweet-sweet kelakar..nice u all harus tengok..dengan karakter dian (Lisa surihani) yang comel gila~ aww..i love her outfit, curly short hairstyle yang sumpah comel untuk Lisa..ala-ala gadis korea pulak tengok..she's so cheeky dalam film ni..oh i'm in love with Dian's character. Scene gaduh-gaduh manja dan kelakar dengan Beto Kusyairy best and menjadi, tambahan lokasi lakonan Istanbul Aku Datang ni pun wow,..memukau pandangan! Siyesly Lisa Surihani so sweet and comel sangat dalam Istanbul Aku datang. Dah- dah..jom layan beberapa 10 gambar Lisa yang comel dalam Filem Istanbul Aku Datang nih!

 memang kelass kau Lisa..!

so cutee!
gambar terbaru lisa surihani


Lisa surihani istanbul aku datang
tak sabar tak sabar tak sabarnya nak kahwin dengan Azad!

gambar Lisa surihani comel dalam Istanbul Aku datang


gambar lisa surihani terbaru comel
macam korean girls kan..alolo comel sungguh!

gambar lisa surihani istanbul aku datang

gambar Lisa surihani cantik

gambar Lisa surihani sweet


Lisa surihani

agambar lisa surihani comel istanbul aku datang
 she's adorable..jaws drop..




for more gambar from Page Istanbul Aku datang Page..



13 comments:

  1. kamek belum tengok gik...husb kmk pn madah best...ny ajak kmk nggr malam ari marek tp kmk gago ngn cerekarama...alu lupak nk nggr...hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiee...kiut da jak Lisa lam cita tok,, suka kmk..harus diat.. :)

      Delete
  2. hee memang comel sesangat lg2 mase takut kucing tu..so kiut

    ReplyDelete
  3. lisa memang comel lagi2 kalau dia pakai kain pelikat.macam gaya orang lepas bersunat je aww :D

    P/s : filem baru : Rembau Aku Datang Beli Berus Gigi

    ReplyDelete
  4. tak tengok lagi.. aku datang istanbul.. eh, silap.. istanbul aku datang.. :)

    ReplyDelete
  5. best ye kan best jadi pelakon ><

    ReplyDelete