i

Sunday, December 23, 2012

Cikgu ayu dah kahwin, barakallah~


Alhamdulillah, majlis perkahwinan selamat dilangsungkan on sabtu, 22 disember 2012..bukan main happy muka cikgu ayu merangkap teman sekerja, Cikgu Morliza Jemiri hehe (sebab anak murid pun dah jadi cikgu jugak..hehhehe)..nasib  baik pagi tadi mata senang nak bukak hohoohoho 

\
ramai yang datang kenduri...dapat jugak jumpa colleague...lama tak jumpa, tak sempat pun nak snap gambar ....and jumpa cikgu ayu zaman sekolah dulu..and she pop up one of the most scariest and pricey question in the world! "bila nak kahwin?" ohohooho..susahnya nak bagi jawapan..ada jawapan standard yang best untuk dihafal tak? kih3...

tak sempat pun nak bergambar dengan pasangan pengantin, ramai betul orang datang..nak bagi gambar budak yang masih bujang je boleh? nak jugakkkk tempek gambo kat sini hahaha... larikk...


:)



sharing is caring!!

3 comments: