i

Monday, February 18, 2013

Doa Murah Rezeki


Mentang-mentang hari ni hari pertama kerja sebaik lepas cuti panjang (oh panjang lah sangat satu minggu je pun), so nak kongsikan doa murah rezeki untuk kegunaan bersama. At least bagi semangat sikit nak kerja hari ni, takde Monday blues okeh..So, baca dan amalkan. In shaa Allah rezeki melimpah ruah... jangan doa je, tapi tak usaha. Tak pernah jugak dengar berita duit jatuh dari langit. Satu lagi tips murah rezeki pernah dengar dari Dr Fadzillah Kamsah, amalkan mendoakan ibu bapa, guru-guru anda..amalkan sedekahkan Al-Fatihah buat ibu bapa di pagi hari.. In shaa Allah murah rezeki untuk kita semua..









sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment