i

Wednesday, February 6, 2013

Gambar Nelydia Senrose heroin drama Setia Hujung Nyawa.

Drama Setia Hujung Nyawa di slot akasia di tv 3, dibintangi oleh Nelydia senrose dan Amar Asyraf macam fenomena dah..bila main je jam 7 -8 malam semua update status emosional dengan watak lakonan dalam drama tu. sampai ada yang benci, geram sakit hati dengan si batu api, hady dan perempuan peruntuh rumah tangga, gatal yang nekad nak merampas hak orang lain, Ikram pulak ex-boyfriend yang tak faham-faham bahasa yang El dah berstatus isteri orang. dah emo pulak haha,, ok jum layan gambar Ersalina atau El..minggu ni episod last drama setia hujung nyawa tau! so jangan ketinggalan pulak hehe..




amar asyraf setia hujung nyawa




amar asyhraf setia hujung nyawa

minggu akhir setia hujung nyawa

setia

kelakar tengok preview last episod drama Setia Hujung Nyawa di iklan tv..bila El menyamar jadi Tuti, pembantu rumah semata-mata nak jumpa zain..how sweet!..






sharing is caring!!

3 comments: