i

Thursday, June 14, 2012

si Gila bola EURO 2012, ini sesuai untuk anda!


Sekarang Musim Bola EURO 2012. kalau gila bola mesti sanggup tido lewat atau bangun awal pagi semata-mata nak tengok bola la kan..so ini untuk kamu wahai si Gila bola, makan bola, tidur bola..bini pun kau lupa..muka tak kuasa nak tengok sememah je rupa, mata sembap gila, nah...Doa pemanis wajah untuk korang!! amalkan doa pemanis wajah yer..at least berseri jugak la wajah time pergi kerja..selamat beramal dan mencuba!! hehe =)





sharing is caring!!

2 comments:

  1. muka memang manis tapi mata masih terkatup masa kat tempat kerja/ sekolah. Lol. Asalkan nampak ala2 artis koea hensem tertidur kot motif guna doa ni. Jk.

    ReplyDelete
  2. hahhahaha...mata masih terkatup tu yang tak leyh tahan..kira chomel la kalau trip artis korea hehe

    ReplyDelete