i

Saturday, June 30, 2012

She's mine now : Coach Signature Brooke

hohoho....ingat lagi tak ayu pernah cakap dalam entri Bila saat hujung bulan...bila nak gaji ni? yang ayu tak sabauu rasanya nak tunggu gaji bulan jun sebab nak beli sesuatu...oh perasaan membeli itu indah ya tak?? lagi lagi hasil titik peluh sendiri..tak kisah la orang cakap saya membazir...apa yang penting???? Saya puas hati.. :) wooot woooot.

kira hadiah sempena pertengahan tahun untuk diriku yang sudah bekerja keras mencari duit dalam jangka waktu setengah tahun 2012 la kan..it's kind of appreciation to me myself actually..hasil titik peluh sendiri at least duit lekat kat barang..jangan hilang macam tu je..bergaji..tapi duit mengalir tak tahu pergi mana..tiba-tiba hujung bulan rasa sempit..nahhh..*ehh sungguh ayat cover diri...lol!

tadaaaaa...do meet her..my very first coach collection..Coach Signature Brooke..let's call her Chiyo ok..


still dalam plastik sebab rasa sayang nak bukak..hehehhee

last-last bukak plastik jugak..takder maknanya beli kalau tak pakai..
takkan nak simpan sampai berkulat dalam plastik kot..

i really love it to the max!! do you?






sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment