i

Monday, September 19, 2011

signboard tandas super kreatif!


Lol lucu dan aneh!
mungkin disebabkan budaya
signboard tandas pun berbeza
penyampaian arahan berbeza??
all in all,, memang super kreatif.


jum layann...




opss..hahaha


in India we have.. kelakar,,siap ada cara-cara lagi


aww menggodanya..kalau kaler piNk lagi chomel he

malu pun ada tengok hehe

iee tak senonoh la laki tu..!! :p

ni macam seswaii untuk budak-budak..

15 minit jer okay?? jangan lebey2 tau

ala-ala katun..comel

oh oh hooooo ni tak seswaii letak di pintu tandas awam di Malaysia ni...

kat negara homputeh tak apa la letak ni depan pintu toilet,,
dorang biasa jer tengok kat pantai..
tak tau la camana gelagat orang kita bila signboard ni dilekatkan di tandas awam kita
mau mengucap pak imam..
hehe




adios...nak tenang tengok la photo Cherry blossoms or

sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment