i

Tuesday, September 20, 2011

inilah padahnya buat orang tak suka baca..ahhh amek kaww!

bangun tido terus semangat nak mask muka
mesti buat kalau nak cantik
kalau tak bersedialah menyambut geng-geng jerawat

tanpa segan silu tak dijemput tak diundang
tumbuh bagai cendawan

di dahi itewww..
x kuasa layan dia.


[statement puaka padahal selalu skip jadual mask muka hehe]
tips cantik - buat 3 hari sekali okkay..


suka Mask Montagne Jeunise
selalu pakai jenis yang untuk buang jerawat (kaler hijau)
tetiba ntah aritu manatau beli yang ada dead sea mineral enrich..
padahal baca sekerat ja
highlight part dead Sea
and mask tu kaler mcam mud..
alaa nak curlass mask kaler2 hahah padan muka.



nak dijadikan cerita
bila pakai kat muka tadi..
"eh apasal rasa pedih?? ada luka ka muka??"
gila pedih rasa nak tanggal ja teross..


but then after a while,, owh sejuk..calm macam selalu
rasa nak tidoww pun boleh.


then basuh-basuh..
then dudok kat meja solek
belek-belek muka depan cermin
terbaca kat Atas packet mask tadi..
terpampang depan mata

"FOR MEN"


cis shilaka!! patut pedih teramat!
huhu Wakena Beb!!

ni la mask yang curlass sangat mengenakan i!! mencii



p/s: moral of the story... baca jangan tak baca yerr~~ ahhh amek kaww!
pun suka Skrub kaki Montagne Jeunise yang bau watermelonn..oh i fall in love.must try!




sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment