i

Wednesday, September 21, 2011

kelass ker buat foto BOGEL beramai-ramai di Laut MatI?? hmm..


kelas eh?
GuLp! macam aiii x geli ka tengok memasing??
or naik loya tengok "pemandangan tak indah??"
or suka la teww..
siok maybe
if

wanita bogel berumur 18 tahun
body bergetah maintain macam Kim Kardashian suka la kott
or tengok laki ganteng muda2 hot-hot body, six pack rasa siooooook la ohh :p



TAPI
kalo tengok perempuan tua pun join sama, ape kes??

pakcik-pakcik peruy boroi bulu uban sana sini sioook ker tengok?
ish x malu ker nengok nye
awok lagi malu...
tengok pun tutup kai tangan
tilik2 sikit jerrr dari celah-celah jari iollls....^O^


malas nak crita jum layan zassS!

owh yang ni iollls suker...macam anak ikan hehe


oppss jaga mata...jgn tengok yang terapung bagai..keji sunggoh.. ;)


ish ish ish seronoknya meka...


yang ni siapa setuju angkat tangan macam awok..


Pengasas potret yang sunggoh berseni, freaky, dan spektakular
beramai-ramai seramai 1000 orang oo..
dikalangan lelaki dan wanita berumur 18-77 tahun oke...
[yang tua tak yah la eh..burok bebenor upenye..dah layu opps]
adalah Spancer Tunick..



p/s: seni bagi dia kot..saya takk...~_~



sharing is caring!!

11 comments:

  1. Manusia.. Kalau dah terlebih bijak macam ni la hasilnya..

    ReplyDelete
  2. patut diadakan d Malaysia sbb Malaysia Bolehhhhh.... hehehe

    ReplyDelete
  3. @kubigomofm
    sonok eyh?? kalau tengok yang dah berkerutu menggeleber sonok tak?? heheh main2 jek

    ReplyDelete
  4. @daylachan kan?? :p xtau nak ckp apa dah,,terkemam tengok he

    ReplyDelete
  5. @Kai Kasim hahah uiii maok ka?? oh jangan lah,, gempa tsunami berpuloh2 hari kelak...Malaysia TAK boleh =)

    ReplyDelete
  6. dah lagi terok dr zaman batu paleolitik neolitik (eh betul ke?) dah diorong nih

    ReplyDelete
  7. mmg tak bertamadun pya org la tu.. sex first la tu..

    ReplyDelete