i

Sunday, September 25, 2011

akhirnya kahwin jugak Norman Hakim dan Memey Suhaiza

ni gambar sekitar majlis perkahwinan Norman Hakim dan Memey Suhaiza
kahwin jugak dorang

hantaran : RM24000

[harap duti ada lebih untuk bagi nafkah kat anak2 Abby ya En Norman Hakim.]

baguslah dorang dah kahwin sebab rasa naik muak
bila media asyik memaparkah kisah dorang
[perkahwinan ditaja, baju kahwin masuk muzium la,
gambar pre-wedding Norman Hakim dan memey, dan bla bla bla..]

sampai rasa "eiii takda gosip lain ka?"
nak dibangga-bangga pulak
lepas ni xda lagi dah masuk paper..ok lerr tuu

hmm anak-anak Norman dok tepi semasa akad nikah...apala yang dorang faham kan??
kesian tengok..tapi xpala..maybe ada hikmah dapat 2 ibu khannn?
si memek pose ala-ala manjerr
saya doakan Norman hakim dan memey ni berbahagia dan kekal ke akhir hayat..
bagus doa sy kan?? ikhlas ni..


p/s: hairan dengan wanita zaman sekarang yang suka merosakkan rumah tangga orang lain
nak berbahagia di atas kedukaan hati wanita lain..hhmmm..minta di jauhkan amin.
[sekadar renungan dan xda kaitan dengan yang hidup atau mati]


sumber gambar: OhBulan


sharing is caring!!

3 comments: