i

Saturday, September 17, 2011

5 photos of cherry blossoms..

letih berjalan-jalan window shopping arini
[al-maklumlah..tengah kering,,
ayu tengah countdown tarikh keramat 22 September 2011--GAJI hehe]
itula, siapa suruh belanja tak hengat dunia, raya sakan..
buat rambut, beli mekap, beli baju bagai nak rak..nah padan muka!
sungguh derita rasanya bila jalan-jalan tengok barang comel hati beriya-riya nak beli tapi terpaksa ku tahan Jebat, kerana 'fulus' tiada! ciss~


jum tenangkan hati yang lara ini dengan pemandangan indah cherry blossom di Japan
hilangkan gelora di jiwa sebab terasa jeles bila adik dibelikan guitar kesukaan
saya pula berada ditahap menguji jiwa berada dalam kesempitan bila gaji sudah habis
haha padan muka kaw!

oh bahagianya melihat pemandangan ini
Jum layan festival Cherry Blossom ala saya heehe~ jadila kan...^^



bestnya bila pemandangan dan suasana pink hihik


tenangnya jiwa tengok cherry blossom
dorang cakap bunga ni diserta dengan bau sweet


woaa...cantiklah


saya janji satu hari nanti saya nak jugak pegi tengok Cherry Blossom nye festival di Jepun
ingin nak amik gambar berlatar belakangkan bunga begini-an.



mesti saya teruja and eksited ditambah perasaan "kesakaian" hehe.

sharing is caring!!

2 comments:

  1. yelah.. tggu mggu satu lagi baru duit masok. heeheh.. kat korea xder bunga tu ek.. hehe.. mmg cantek cherry blossom.. sejok n sweet jer.. bau dia pun wandi..

    ReplyDelete
  2. @eVa
    duit Nuffnag eh Eva?? hehe yalah cantik kan...ayu naaaak sangat tengok cherry blossom ni live hehe

    ReplyDelete