Monday, January 21, 2013

All new Suzuki Swift 2013 3rd Generation : wow!

new suzuki swift 2013 third generation
wahh... Model Suzuki Swift Baharu 2013 Generasi Ketiga telah pun dilancarkan. Difahamkan New Suzuki Swift dilengkapi lagi dengan ciri-ciri keselamatan, lebih besar dan sporty. Huh, tegok pun sudah tau, New Suzuki ni lebih sporty daripada yang dulu, tengok rim la beb..berbeza dengan Suzuki Swift Superman ku itewww..ok check di sini. Model Suzuki Swift yang baharu ini dikatakan lebih panjang dan lebar sedikit berbanding Suzuki Swift terdahulu, kerana panjang suzuki swift model baru. rasanya ini perubahan ketara pada Suzuki Swift yang comel lote itu.
interior model suski swift 2013 baru

model suzuki swift generasi ketiga malaysia
Jom lihat dalam pulak interior New Suzuki Swift ataupun dashboard dia. Suzuki Swift baru dilengkapi dengan pelbagai aksesori standard, Pemain CD player two-DIN unit audio dengan fungsi mp3 dan usb. masih mengekalkan keyless entry go (pembukaan pintu tanpa kunci sama macam Model Swift 1.5) dan yang best New Suzuki Swift ni ada push start button untuk menghidupkan enjin! nice..suka ciri ni..Selain dari itu, ada suis audio pada stering, kawalan iklim secara automatik, Dual SRS airbags, Anti Lock bracking system (ABS)dengan sistem motor speed regulation untuk pengendalian yang lebih baik , Electronic Brake-force Distribution (EBD) dan Brake Assist (BA) untuk ciri-ciri keselamatan.

new suzuki swift photo

new suzuki swift 2013 hatchback
New Suzuki Swift Third Generation ini mampu mengurangkan penggunaan petrol sehingga lima peratus. Enjin baru adalah lebih lancar dan halus, membuatkan pemandunya berasa selesa..walaupun sedikit perubahan, tapi banyak kemajuan yang boleh kita lihat..oh I love Suzuki Swift!







4 comments: