i

Wednesday, January 2, 2013

Hari pertama masuk sekolah!!

Dimana-mana berada gerenti dua orang budak comel ni ikut,, nampaknya turunlah saham,, macam ibu beranak dua hohohoho...cuti sekolah dah habis, esok sekolah dah mula buka.., tak ada lagi muka buku ok pelajar-pelajar sekalian..budak-budak dah sedia beg, pensel, baju sekolah dah iron? kasut? stoking dah sedia? huhu susah jugak rasanya nak kembalikan semangat ke sekolah lepas bercuti panjang..berat tul hati ni, tapi demi bangsa dan negara..ku gagahi jua, ikhlas memberi bakti pada rakyat jelata..chewahh...hari pertama masuk sekolah pun jadual dah padat..straight je,, ok sila jangan down..(pujuk hati)..wahai semangat silalah datang kepadaku! Memang wednesday blues lah esok! esok jadual rabu yer..sila semak dan ingat betul-betul,, jangan silap jadual isnin pulak ok? :p ucap chaiyok2 pada ayu..supaya semangat sikit nak masuk kerja esok...heee..gudnite! 

sharing is caring!!

2 comments:

  1. Selamat kembali bertugas di sesi persekolahan 2013

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat bekerja balik kak hehe samlah kita.. :)

      Delete