Wednesday, November 13, 2013

Blogger pandai tulis cerpen, novel : Anda dalam list pencarian!!

free download imej playboy itu suami aku

Ahah... sekarang nak buat apa pun kena skill. kena ada kebolehan.Even nak "u-uk" pun kena ada skill kan..eee pengotor cik kiah! well it is reality. Kebolehan kadang-kadang tersembunyi, kadang-kadang kita tidak tahu menahu pun kebolehan kita until kawan-kawan, cikgu-cikgu, parents, adik beradik highlightkan. Ada kebolehan menyanyi, jadi penyanyi. ada keboleh berlakon, jadi pelakon. yang penting kena usaha. What ayu nak highlightkan di sini adalah kebolehan menulis.

Ok, sekarang drama adaptasi novel semakin menjadi pilihan hati rakyat malaysia, mana tidaknya lepas satu-satu. Dulu Popular dengan drama Setia Hujung Nyawa lakonan Nelydia Senrose, lepas itu diikuti dengan Love You Mr Arrogant. Sampai Zara Zya popular sangat kann..semua suka tengok irham dan zara. Sekarang gadis Malaysia demam drama Playboy itu suami aku. Dengar dengar novel Playboy suami aku best. Ok enough. back to my point. 

Jika and blogger personal atau siapapun anda, pandai menulis cerpen, pandai menulis novel, yang selalu update kisah cinta tahap romeo dan juliet kalian, mempunyai kemahiran bahasa dan penulisan yang hebat, pandai tulis cerpen mengisahkan detik terindah untuk dinovelkan, pandai menulis kisah cinta lebih hebat daripada Love You Mr Arrogant? anda memang dalam list pencarian! kerana kebolehan ini mungkin sesuatu akan menanti anda..fame? maybe. duit? yes anda akan menang duit. Baca Siapa ada blog, suka tulis kisah jiwang jika berminat dan untuk keterangan lanjut. yang penting kan usaha. 

p/s: Semoga berjaya :)





No comments:

Post a Comment