i

Thursday, November 28, 2013

Berita Johan as'ari bakal kahwini Lana Nordin : yes i'm terkejut!

Johan As'ari bakal kahwini lana nordin

Hurm..sumpah agak terkejut baca news gossip pagi ini di BeutifulNara. Ingatkan hanya untuk watak lakonan semata-mata. Ingatkan "Johan As'ari bakal kahwini Lana Nordin" sekadar propa dunia hiburan semata-mata. eh biar betul? Siapa Lana Nordin? pastinya peminat Johan As'ari dan Shila Amzah pelik dengan berita ini. yes, i'm terkejut.

(1 gambar)Lana Nordin terbaru
Lana Nordin pasti menjadi hot search harini. Well siapalah kita untuk menghakimi keperibadian orang. jangan judge the book by it's cover. mungkin Lana Nordin seksi tetapi hatinya lembut, peribadinya menarik perhatian Johan As'ari boleh menenangkan kegusaran Johan dalam melayari bahtera hidup? siapa tahu? hanya dia tahu. Mungkin suatu hari nanti dia lebih menjaga auratnya berbanding kita. who knows right?

jodoh ajal maut ditangan tuhan

Sesungguhnya jodoh itu misteri. Jodoh itu rahsia Allah S.W.T. Jodoh itu ketetapan-Nya sedari kecil lagi. Siapa boleh menentangnya. Siapa boleh menghalang. 
Jika jodoh pasti akan bertemu jua..


oh ya..sisipan Doa pendekat jodoh untuk korang..
doa pendekat jodoh

p/s: ok.. Allah menjanjikan yang terbaik buat kita. jodoh itu rahsia Allah. Kita merancang, Allah yang menentukan. 


sharing is caring!!

6 comments:

  1. Tulah, pagi tadi pun Shakira terkejut juga dengar berita tentang dorang ni.. Siap nak kahwin lagi ha.. Huhu siapa tak kenal Lana Nordin tukan? Hehe tapi tak apalah, betul tu jodoh tu memang misteri sangatkan.. Hanya Allah yang tahu segala hikmahnya, semoga dorang terus kekal hingga ke jinjang pelamin seterusnya ke akhirat.. Amin..

    ReplyDelete
  2. siyes terkejut.bukan dia perempuan pakai tudung ke? Kalau betul moga dia dapat membimbing Lana Nordin.

    ReplyDelete
  3. x berapa kenal sgt dengan Lana Nordin.. hehehe... tp dia seksi kan haha

    ReplyDelete