i

Sunday, June 2, 2013

Izzue Islam "sebenarnya aku isteri dia" sah suami awin nurin!!


"Sebenarnya aku isteri dia" - ini mungkin diungkapkan oleh Awin Nurin setelah Izzue Islam sah menjadi suaminya dengan sekali lafaz akad. Majlis ijabkabul diadakan di Dewan Shah Alam N'dah, Selangor.  Barakallahufiq.. mesti ramai peminat-peminat drama Sebenarnya Aku Isteri Dia sedih dalam bahagia tengok hero drama  ni tie the knot dengan gadis pilihan hatinya..hehe, doakan kebahagian mereka sampai ke syurga ek korang..jum layan 9 gambar Izzue Islam nikah Awin Nurin. Nampak segak bergaya dan cantik berseri pasangan ini dalam persalinan baju nikah rona putih kan kan?

gambar izzue islam nikah
comelnya Izzue Islam ni tapi dah orang punya hiak hiak

izzue islam sebenarnya aku isteri dia

sempat pose lagi



sama cantik sama padan..


semoga bahagia ke akhir hayat

mas kahwin dinar emas
Izzue Islam menyerahkan mas kahwin sebanyak 11 dinar
serta hantaran wang hantaran sebanyak RM 11, 111, 11. whoa nice number..
apa-apaun jangan menangis eh korang ha ha ha.

p/s: gadis-gadis yang minat izzue islam..sorry lerr..korang dah melepas!! hehe 


pic credit: malaysiandigest




sharing is caring!!

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sebenarnye 'saya' isteri dia la awk. hee.

    nyesal pulak dulu putus dengan izzue. haisshhh. skrg dh glemer pulak. wakakaka!

    ReplyDelete
  3. hahhahaha...alaaa tu la,, jangan nangis k :p

    ReplyDelete
  4. bekas boiprenn i dah kahwin :( menangissssss :(

    ReplyDelete