Monday, March 11, 2013

Tips Cantik: Kulit berseri-seri dengan kos murah

tips kulit putih dan berseri-seri mudah dan kos murah

Semua wanita (even lelaki ) mahukan kulit yang putih bersih tanpa sebarang cela dan noda noda dan pastinya anda mahukan kulit yang berseri-seri bukan? Ada yang sanggup mengeluarkan perbelanjaan besar semata-mata untuk kulit yang putih dan cantik berseri. Sekarang ayu nak kongsikan tips cantik, dimana korang tak payah risau nak berhabis wang, kerana ianya menggunakan bahan alam semulajadi dan pastinya selamat. Kita boleh mendapatkan kulit yang cantik dengan kos murah dan bahan-bahan yang diperlukan senang untuk didapati di dapur kita sendiri. oh ohsemnya! Bagaimana? Jom baca Tips Kulit Cantik berseri-seri kos murah ini.

Untuk kulit yang bersih : potong setengah lemon dan letakkan 3 - 4 titik madu ke atas belahan lemon tadi. Setelah itu, sapukan belahan lemon itu tadi ke seluruh wajah anda. Biarkan campuran jus lemon dan madu tadi seketika dipermukaan wajah anda selama 5 minit. buat lah apa yang korang nak sambil tunggu tu hehe ok..then cuci muka korang dengan air sejuk. Korang akan nampak hasilnya immediately, right after cuci...kulit nampak bersih and kelihatan berseri-seri.

Untuk pengetahuan korang jugak, jus lemon ini dapat memudarkan kesan cela, noda hitam atau scars pada wajah dan madu pula melembapkan wajah anda. So, korang apply tips ini setiap hari untuk seminggu pertama dan sterusnya dua kali seminggu untuk kesan muka yang berseri-seri..simple, mudah dan murah bukan? selamat mencuba dan menjadi cantik semuanya... :)

P/s: elakkan wajah daripada terdedah terlalu lama di bawah matahari, dan pastikan korang pakai sunblock setiap hari. :)


8 comments: