i

Friday, March 29, 2013

Anak Irma Hasmie dan redza Shah - It's a baby boy!


gambar baby boy Irma hasmie dan redza shah yang comel. Irma Hasmie telah melahirkan baby boy..alolo comelnya...comelnya Irma kat sini,..terpancar sinar kegembiraan mereka menyambut kelahiran anak sulung yang ditunggu-tunggu semua orang. yelah..perfect and romantik couple in malaysia, semua nak ikut jejak khannnn. 


alaa comelnya klinik bersalin ni..Its a boy :)

alahai..comelnya irma and baby 

belum nampak ikut muka Irma or redza,, kalau boy macam bapak dia kuttt.. apa-apapun, congratulations atas kelahiran baby boy yang cumil..sonoknya ada baby sendiri..

maca baru sekejap je dorang berkahwin kan..cepatnya masa berlalu. . .

pic cedit: twitter suami irma redza shah :)
dan facebook oh media page


sharing is caring!!

8 comments:

  1. shumeel ! :D ada nampak sinar kebahagiaan kat muka irma & redza :)

    ReplyDelete
  2. comel gilerr anak irma. tahniah untuk mereka.;)

    ReplyDelete
  3. comel kan...tengok lah his mum and dad hehe

    ReplyDelete
  4. blh nampak riak gembira di wajah mereka kan..tahniah dan syukur alhamdulilah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah kan...semoga jadi anak yang soleh.. :)

      Delete