i

Saturday, October 12, 2013

Aeril zefril dan Wawa Zainal akhirnya akui sudah bernikah | Happy for them.

gambar kahwin aeril zefril dan wawa zainal
ni ke gambar kahwin aeril zefril dan wawa zainal ?

aeril dan wawa zainal gosip

At last, kebenaran terungkai jua. Akhirnya aeril zefril dan Wawa zainal mengaku mereka telah berkahwin Februari lalu. Aeril dan Wawa terpaksa merahsiakan perkahwinan mereka atas dasar menghormati kontrak Wawa dengan pihak pengurusannya, MIG. Pasangan cantik dan hemsem ini telah dikhabarkan baru menerima cahaya mata dan diberi nama Ahmad Fakharuddin Attar. Awww teringin nak tengok gambar anak Aeril Zefril dan Wawa Zainal ni. Pasti comel macam mummy nya yang berlesung pipit dan macho macam ayahnya kan kan kan? I'm very happy for this couple. Perkara yang baik tak patut dirahsiakan :)

gambar anak aeril dan wawa zainal
tengok gambar wawa zainal cantik macam bidadari, teringin sangat nak tengok gambar anak wawa zainal dan aeril zefril.


gambar anak wawa zainal
memang sama cantik sama padan wawa dan aeril. perfecto!

bagi yang nak tahu lebih lanjut biodata Wawa Zainal boleh







sharing is caring!!

3 comments:

  1. Ohh jadi betullah dorangd ah kahwin... Sebab harituh baca dekat blog sape tah, dia kata dorang berdua nih cakap isu kahwin tuh cuma rumors je. *confuse*

    ReplyDelete