i

Wednesday, August 1, 2012

shilaka! malu betullah hari ne!


my bad day ever....why?
macam bodoh jek...macam-macam aku lupa..
boleh kata Hari Lupa Sedunia lah...

kenapa malu??
awal-awal pagi gi jalan ke dua buah blok bangunan kat sekolah
tegur budak, tegur cikgu..sekali masuk kelas pertama...

budak: cikgu, zip baju cikgu terbukak lah..

ayu: alaaaahh bukan terbukak memang tak zip pun,, lupa @#$@$%$#%
kamu nampak apa tadi? besar zip tak buka ni...( padah l dalam hati maluuu gilaaaa...nak jerit kuat2 pun ada)
sambil membayang apa "pemandangan free" yang orang lain nampak sebelum tu
padahal berselisih ngan budak-budak, cikgu laki lagi...arghhhh malu!! =.=''


huhu,,, budak perempuan dah siap gelak-gelakkan aku tadi huhuhuhu


ahhh pelupa punya pasal...kata orang sarawak... babo!
huhu










sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment