Saturday, May 12, 2012

Mancho ker macam tu? hek eleh...

penat baru balik dari sekolah pun belum hilang lagi..(kami ada sekolah ganti!)
 drive hampir 1 jam ditengah hari memang menyiksakan jiwa..
(alaa satu jam ja pun...actually rasa hati malas betul mo balik..
but memikirkan my mum and dad ku gagahi jua... =.='' trip anak solehah ececeyy)

oh itu bukan persoalan utama...tapiiiiiii...hah dengar ini..
only in Malaysia ini terjadi! (macam lah ak pernah pergi negara lain? cett!)


on my way back,, saya stuck dibelakang sebuah kereta yang berhalaju 

Adoii...memang bersiar-siar tengok pemandangan cantik la si driver tu.
dah la perot gua dah berkrok-krok meminta belas ihsan untuk diisi
mata gua ngantok lagi!! memang bikin hati gua panas la dia ni!

nak kata pompuan drive lambat, driver kat depan tu lelaki. hisap rokok lagi tuu..
agak-agak la bro...
kasian la kat gua yang dah terbayang lauk pauk yang menyelerakan di rumah
perut makin lapar tunggu kereta u yang sopan bertatasusila di jalan tu bro..


"Gua nak cepat la weiii"
nak potong jalan kat sini memang jenis selekoh tajam..
and sempat pulak gua perhatikan kereta mamat tu..
ehem macho ya...tangan pegang rokok ya...santai2 depan gua ya..
tapii..

kenapa kereta ada gantung-gantung dadu, teddy bear, ada patung CJ 7  lagi,
APE CELOP Bro?

kata Macho Man...

walaweii...

naik fening kepala gua nengok patung2 tu senget ke sana senget ke sinun
seb baik dapat jugak potong mu Bro..
kalau tak..memang boleh 
jadi kenyang hangin satu bandan gua hari ni..


macam-macam dunia



No comments:

Post a Comment