i

Tuesday, May 1, 2012

Siapa Wawa Zainal? Lawanya~

Siapa tak kenal Wawa Zainal
pelakon Bunga-bunga Syurga, Slot Zehra di Tv3..tengok tak tengok tak?

Nama Wawa Zainal makin meningkat naik sekarang....artis berlesung pipit cantik ini berasal dari Sabah, patut pon putih melepak kan...hehe...Wawa zainal atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal merupakan anak ke-8 daripada sebelas orang adik beradik ini..sesungguhnya Wawa Zainal mempunyai pakej lengkap untuk menjadi aktress yang bakal mencipta nama satu hari nanti..
cantik comel menawan lawa seksi serta berbakat..all in ONE!

walau bagaimanapun, pelakon Cinta buat Emelda
 masih muda bergetah lagi..baru berusia 21 tahun..

Jom layan gambar Wawa zainal yang lawa lagi menawan ini...zaaaaS..


Wawa Zainal dah jadi Duta Lip Ice menggantikan Lisa Surihani..
Does it means dia semakin popular sekarang?



\
ada iras- iras fazura House of Dolls kan?


awww comel!! @_@

p/s: ayu suka rambut and dimple dia.......santik banget!



sharing is caring!!

11 comments:

  1. umor sama ngan saya tapi nape muka kami tak sama?ahakss..sangat cantik wawa ni..sweet..;)

    p/s:saya dh letak blog awk kat bloglist saya jugak..thanks..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe u cantik jugak..no worries...btw thx ya..=)

      Delete
  2. mmg comel pun.... www.redlomo.com :)

    ReplyDelete
  3. memang cantik dan seksi.. kalah lisa.. hooho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lisa dah kawen kot..tu tukar ngan Wawa Zainal hehe

      Delete
  4. bru je tgk sebalik tabir aji noh motor..lg cantik wawa ni pakai tdung...xsangka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik Wawa Zainal ni kan? comel..mcm Fazura aka NurFazura Gol dan Gincu pun ade gak..

      Delete
  5. Replies
    1. aitt?? lain mcm ja komen ni hehehe...>makanan ke< :p

      Delete
  6. ni yg blakon vlog cinta tu kn?? agaknya la haha

    ReplyDelete