i

Wednesday, July 27, 2011

#4 Wordless Wednesday


comel!! >.<


selamat?? nahhh..
Sophia Issabella, waterbirth baby girl
anak angkasawan negara.



nak try? ;P


sharing is caring!!

14 comments:

  1. Beranak dalam air. Awan pernah baca artikel mengenainya.

    ReplyDelete
  2. macam menarik kan?? tpi risiko tkt nurse xfamiliar dgn cara sebegitu di malaysia hehhee

    ReplyDelete
  3. dia beranak dlm air ke hape tu??

    ReplyDelete
  4. Ad plan na wat cmtu tp hubby tk0t.. tbalik plak.. ptt MissCt yg tk0t.. huhu

    ReplyDelete
  5. ayanuts: ya...beranak dalam air...best kan,, lebih senang..pernah tgk discovery pasal ni..memang amazing

    ReplyDelete
  6. missCt: hahahhahaha,, xda sokongan hehe..dia syg awak la tu...tkt risiko.. =)

    ReplyDelete
  7. ooo camni rupanya beranak dalam air..katenye dapat kurangkan sakit..tp kan,mcm xbest je sbb xdpt nak rase "feel" beranak normal tu cmne..btol x??heeee..

    ReplyDelete
  8. rossa alina: ya kurang rasa sakit sbb air leh membantu contractions..uhh beranak normal mmg menakutkan hehe

    ReplyDelete
  9. kmk ada request ngan gynae kmk.. tapi nya madah di miri lom madak gik. in fact di semenanjung nun baruk 2-3 private spital conduct waterbirth.. ingin lalu!

    ReplyDelete
  10. sexy_diva:: ktk tgah preggy kah??? wahh,, mun ktk polah nang ptut share ya hehe...tgk gambar atas mcm amazing jak delivery moment ya,, bapak masok aik juak hehe =)

    ReplyDelete
  11. tak lah.... dia masih ada umbilical chord waktu tu belom potong lagi...

    ReplyDelete
  12. tak lemas ke bayi tu?macam-macam teknologi zaman ni adakah islam membolehkan cara sebegitu?

    ReplyDelete
  13. @nurhamizatulzullraooh tak lah....dia tak lemas...cara ni lama da omputeh pakai..sy tngok dalam discovery lagi..hebat tau..islam tak ada larangan kot, sebab isteri angkasawan negara Dr Halina pun deliver macam ni...

    ReplyDelete