Monday, July 4, 2011

3 facts: i hate most about myself

sumtimes as times goes by, we expect tat we are able to change.. i didnt mean tat u have to change ur personality coz each person brings some aura of their own. what i'm talking about is to remove some of our bad qualities. but sometimes CANNOT! no all the time haha. hell yeah it is so so true..huehue

3 facts i hate most about myself

1. suka melengah kerja

aku ada masa, men fesbuk dapat, online berjam2 tahan, blogging, blogwalking, tapi mun bab molah kerja??? adeh deh deh..kenak lambat gilak ka? kadang2 rasa bencik jak ngan dirik empun. mcm ada konflik jiwa hahhaa kedak tok bah..

jiwa yang tenang : aih polah gik keja kau ya..sik siap kelak..nak alah2 keja las minit, sik malu ka?

jiwa setan: aih lamak gik due ya...lek lek lok,,siap menda ya kelak bah..gago gilak nak takut bah.

jiwa yang tenang : takut lah....aihhh dh nak antar,, kejaku lom siappp!!! [alu last minit pun keja]

jiwa setan: ih ngaco bh,, lari2 aku mok main lok..online ngeee miahaha (tok kes walopon last minit agik juak terhegeh2 blom molah keja...jd hamba internet wiu!)

tok lah aku..kitak orang camya juak ka??

aku seorang jak kedak tok?? kadang2 sampe tepok muka "aih tolongla yu polah keja kau...sik takut ka kau?? " perlu pertolongan i tokk..sapa bleh mmbantu advice or any suggestion?


2. Pelupak.

yoh tok nang nauzubillah jenis pelupak..aku pun sik tauk lah..kenak,, nak kata tua, hurm tua la juak ( ohhh can't believe i'm 25 oredy cisss!!) kadang-kadang aku terpike kenak orang belum ada invent kunci kereta, kunci rumah and wallet ya ada function yang dapat di miskol kedak henfon?? penah sik terpike?? aku selalu ilang 3 benda ya n xtau sine aku letak...nah very clumsy i am. ariya sampe 2 hari bercarik ke wallet nasib ada duit lam handbag u know! yalah bapak aku sampe kenek tok treat i mcm miak kecik sebab ketidakpercayaannya terhadap aku tok menenbal haha...gila LUPAK ya membencikkan gilak! kitak orang ada kedak aku ka?? owh bencikknya

3. leka

mun bgn pagi biarpun awal aku bgn mok turun kerja time mandik aku sama...ya ku tensen gilak ngan ku empun taun berganti taun aku tetap be me. apa dikerja ku tek?? bersisir2 dolok ngutis jerawat ckit2 d muka berikat rambutlah nang buang masa ku madah...pasya diat jam "adohhh aku dh lambat!" baruk la SEKOH berekot lam blit mandik berebut2 mandik berkemas dirik, n bisin madah dirik nya leka gilak tek alu lambat tok ko..

cukup ya dolok...ada gik senanya haha.but its okay
i'm still be me,
nite uollls!

6 comments:

  1. ala..lg senang terjemah...........pemalas...huahahahah..

    ReplyDelete
  2. hahahha ya betolll 100 markah nnti tuntut hadiah d mana2 kaunter yg u suka...

    ReplyDelete
  3. hehe..nice entry..Jamal singgah lawat member-member ye..:-)

    ReplyDelete
  4. lumrah la mcm ni....
    kawe pun ade gak...
    sama2 kene kurangkan...

    "Mainan Piano oleh Hazman Halid"

    ReplyDelete
  5. jamaluddin: tengs!

    ridwan: owh sy dh d tahap kronik dh ni..plu doctor bantu haha

    ReplyDelete
  6. hahahaha...kita serupa~~~~

    nang pesen anak no. 1 kali nk u~..hihihi

    ReplyDelete