i

Thursday, January 26, 2012

umur sekadar nombor je lah!



adik : berapa umur kau Yu...?

ayu: [dengan konfiden nya jawab]...24 lah...

adik: ait..tak mungkin lah...aku dah 23 tahun..ko kan 3 tahun lebey tua dari aku? kan kan kan?

ayu: eh..bukan 24 ka?? [terus amik kalkulator untuk check umur sendiri..2012-1986 = 26..] aih tak mungkin lah...eii baru masuk 25 lah..ikut bulan teheeeeee =)))

adik: et mana aci...xda tetap 26 jugak ikut tahun...!! ko patut kawin lah dah tua!!

ayu: esh belum lagi lah masih muda remaja trang tang tang..

adik: ish...tak mengaku tua..fikir umur tak naik naik ka lepas 24 tahun??

ayu:    =.="  


sampai satu rumah dorang bising umur dah tua..aiyoyo..

umur sekadar nombor je lah...


kalau tak mana ada cakap begini..ehek! larikkkk


p/s: ini lah penangan orang yang takut menerima zaman penuaan berlaku huhu..
sampai umur sendiri pun lupa and bleh pulak stay di situ saja haha =D

k bai gudnite.


sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment