i

Friday, December 6, 2013

Giler minah ni..mencapap tul!

angela doll sleeping dolls malaysia

lamanya tak selfie sendiri di blog sendiri. ahahaha selamat kembali diriku yang suka berselfie di blog sendiri lama dah buang perangai ni..sekarang dah datang balik. Giler minah ni.
siapa pernah terkentut depan boyfriend? minah giler ni pernah.
sampai bau nya melekat diingatan. malu siot!

ckgu ayu
kawan pernah tanya pernah boyfriend tengok kau in bare faces, tanpa mekap?

tanty rahayu obeng ayu
jawapan minah giler ini
pernah. 
jumpa jumpa  tak gosok gigi
jumpa dia tak mandi
jumpa dia dengan rambut kusut masai
kantoi bangun lewat lagi

ni haaa bila sang bf hantar buah durian ke rumah secara mengejut.
orang dapat bunga ros.
ayu dapat buah durian. romantik tak romatik?
hahha

gadis melayu

ok sudahlah mencapap. foiine jangan muntah hijau ye korang..

daaa..

p/s: sengaja letak gambar sendiri. takut korang lupa wajah tuan tanah yang tak sempat nak update belog 
tapi suka amik gambar. ni haa, kalau korang suka ambik gambar macam ayu






sharing is caring!!

7 comments: