Sunday, June 19, 2011

tips kurus =)

hye! mau tips kurus kayak gue ga??? jum zassssss....apa2 jak ya yg merapu suka-sukati aku la!! boring punya pasal tok wekk


satu .........makan mesti munjuk. munjuk la...tengok tapak org kurus salu munjuk2 haha kali mkn sekali utk satu hari kali nak..? hurmm aku mkn juak 3-4 kali sari...owhh xpat terimak tips tok, he ^__^


dua ..........mesti milih makan...ahhh ajaran sesat hehe...jgan di ekotlah Membazir..tp aku sik mkn mun ku sik mok yahhh yala aku kurus,, burok perange nak?


tiga ..........makan perlahan...tip terbaek dari ladang tok...tok betul2 makan perlahan berkadar terus dengan saiz badan anda...cuba check masa kitak urang makan dengan kwn2 kitak urang menar ka nisik apa yang i padah tukk..hihi, sik cayak udahhh...


empat ....... tdo akhir...yahh antap. tok sik tauk kebenaran he sukati aku la aku yg molah tips nak?? haha


limak .......jangan koat makan bread or biskut..amalkan mkn nasik jak [dengan lauk2 la geng] ..tp mun mok muka tembam ya amal jak lah nang sehat muka buuulat jak heee


ya ajak dari kamek..

sukati akulah nak mesen tips ya nak..

belog i hahaha daaa..tdow juh!


eh jap, my pic por u with love, muaxx



nite!

2 comments:

  1. haha tp mun raya perlu up saiz badan sak tembam pipi mun sik, sik cantek pake kebaya nak?? haha

    ReplyDelete