Monday, June 20, 2011

alahai studentku...

lucu jak asa ku ngenang student aku ari tok...miak kenek tok apakah malas gilak,, dari makanan kali owh??? ka sebab hidup rasa senang? sik penah keja susah berkebon tanam padi and bla bla bla..sampe msk kelas muka mok tidooooo ajak upa..malas nak mati leput!

then tengah ngajar nunggu miak polah latihan maths aku pun sempat lah berik ceramah motivasi..,.*part time job~ walaupun bencik diat perange tapi maseh juak ada rasa sayang aku ngan sidak2 tok waseh haha (penyayang duhal i tek,, wekk ;P)



cikgu ayu: belajar mena2 sak berjaya apat kerja...dapat kerja tetap pun jadilah..

sahfizan : maok jadi polis cikgu...

cikgu ayu: polis?? yalah BM mesti kredit, lulus sik BM awak?

sahfizan : ya SENTIASA lulus cikgu...[kedengaran bunyi sorakan kwan ngatik2 nengar jawapan berani matinya tek]

nizam: apa abang saya jadi polis bm kredit cikgu??

cikgu ayu: betollah cikgu madah tek bm mesti kredit, lulus bok senang juak ikit crik kerja...


{nizam: owhh tundok palak, malu kali salah dengar}


sahrul nizam: mun BI cikgu???

blom sempat aku menjawab sahrul dah kakar agik...

sahrul: mesti mok pande lah cikgu oo..kelak ditanyak urang mun sik pande BI ada jawab "i'm police, i'm police" ya jak di tauk tek nak hahaha...

cikgu ayu: [tetak sambel ndiat papan itam pake merenti tetak] maok pande ckit2 la..cuba ada pelancong sesat jalan, bertanyak ngan awak geney mok nerangnya shahrul???

shahrul: guLp!

ndiat muka nya pun aku sik tahan..lucu mukanya...muka rengat ehh hahaa..loyar burok no 1..tp aku ceria oleh sidaknya...haha






No comments:

Post a Comment