Thursday, June 23, 2011

aku teringin nak HACK blog



hacker..wah macam best jak..femes and terkenal but salah d sisi undang2 ok!

i'f i am a hacker..
aku mo hack blog




i want to hack his blog because:
i want to own his blog for a day!! and figure it out how does it feel when we are on top of the world~

haha

blogger macam gila dengan segmen yang Ben Ashaari create.

every blogger know him

antara 10blogger terbaik Malaysia

entry simple but padat

sepatah nya tulis mmang akan disukai org kebanyakan... =)

ideanya lain dari lain
and yang x terjangkau d fikiran

ada ada jak


everyday follower bertambah2..
sik cayak check gak..


pesanan yang akan aku ditinggalkan dalam blog nya yang dah di hack..:

GOTCHA!
how if we exchange blog?? erk.
-run for ur life-



credit to him for this segmen; brilliant entry title is it??


5 comments:

  1. hahahaha. nang mena. tp salute aih ngan ny. keja ny mcm keja naip entri jak. hahahaha. kmk tek nggr nuffnang. dah berkurun mek tinggal. sekali kami nggr ad buffered earning kt blog lamak mek. terkejut kmk. hahaha. gik marek xmaok ny nk berbuffered2. hahaha.

    ReplyDelete
  2. singgah tuk HACK ! kihkih .

    jgn HACK saya okeh :)

    enjoy !

    http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

    ReplyDelete
  3. yati: yalah keja nya ngupdate blog jak..tapi nang sentiasa duit nya masok indak ooo...suka jwak..kita blog sebab keboringan nya sebab ada $$$ ohh...gney bh tauk ya?? haha jakun ;P

    cumuhama : saya HACK awak heee =P

    ReplyDelete
  4. erk... ramai da aim nak hack blog abg ben ni.. makin ramai la hackers lepas abg ben buat segmen ni... kena letak password panjang2 ni... heee~

    teringin nak hack blog

    ReplyDelete
  5. fuh...
    nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
    selamat...
    hahaha...

    ReplyDelete