i

Saturday, November 12, 2016

(10 gambar) Nikah Amyra Rosli dan Amar Baharin

Sweet couple of the year...semua menunggu tarikh cantik 11 November 2016 pilihan mempelai yang sepadan Amyra Rosli dan Amar Baharin. Tahniah diucapkan..dengan hanya sekali lafaz, Nur Amirra Izzati atau lebih dikenali sebagai Amyra Rosli sah bergelar isteri Amar Baharin tepat jam 5.15 petang. Barakallah..seronoknya tengok Amyra yang lawa macam barbie doll dan Amar Baharin ni selamat diijab kabulkan.

Malas cakap banyak, ayu memang eksited tengok Amyra Rosli kawen.. sumpah lawa gila...cantiknya amyra bertuah Amar Baharin dapat bini cantik weh.. hehe Jom layan 10 gambar nikah Amyra  Rosli dan Amar Baharin ni ya

1gambar nikah amar baharin dan ayda jebat

1gambar nikah amyra rosli dan amar baharin

1gambar nikah amyra rosli dan amar baharin

1pelamin amyra rosli
lawa pelamin amyra rosli kan..

1pelamin amyra rosli
tersenyum manis mempelai di pelamin

1gambar nikah amyra dan amar baharin
bagai pinang dibelah dua

1gambar nikah amyra dan amar baharin
lawanya amyra rosli

1baju nikah amyra rosli
cantiknya baju nikah amyra rosli
nampak ayu dan mempersonakan

1veil nikah amyra rosli
baju nikah amyra rosli
veil nikah amyra pun lawa jugak guys :)

1kek nikah amyra rosli
lawanya kek kahwin amyra rosli dan amar baharin
dengar-dengar ade swarvoski.. dan amik masa sebulan nak buat tau! wow!
sesuai sangat tema fairytale weding amar amyra

update:
saya perempuan..saya suka baju nikah amyra rosli..nak share buat tatapan bakal pengantin..lawa gilaaaa ditambah dengan pengantin yang cantik sangat-sangat..semoga bermanfaat :)

baju nikah amyra rosli
lawanya nikah attire hasil rekaan rizman ruzaini ni


baju nikah amyra rosli
amyra rosli macam princess

bunga tangan amyra rosli
bunga tangan amyra rosli


semoga amar baharin dan amyra rosli berbahagia hingga ke akhir hayat
dan dikurniakan anak-anak yang comel-comel nanti.. :)









sharing is caring!!

1 comment: