Friday, April 26, 2013

5 Blogger famous Malaysia yang tidak sombong

Siapalah kita cuma blogger picisan entah orang kenal or tidak, namun bila at suddenly blogger famous, popular singgah and drop even just one comments hati pun berbunga-bunga gembira. at least oh dia singgah jugak ke blog usangku ini hehe...so, kita pun salute dengan sikap down to earth blogger tersebut, yang mesra alam itew.. maka dengan selalulah akan stop by and baca entri blog mereka... hehe...
so menurut list ayu, 5 blogger famous Malaysia ( meaning that sebut jer mesti orang kenal) yang tidak sombong itu adalah: 


Wah Namee Roslan singgah blog dan comment di dua entri oh..siapalah ayu. tergerak hatinya nak singgah and baca enti hehe..i love her, i always read her blog, but then dia datang and drop some somments. siapa tak hepi? she's so mesra alam, so voted for her! ayu kasi printscreen satu jer cukup lah ok.. :)


Siapa tak kenal Ben Ashaari. Blogger otai, ramai followers. Namun dia blogger yang mesra alam, its touch my heart.. beliau follow my blog and pernah beberapa kali reply tweet ayu..hohoho tiada pilih bulu pun..so Ben Ashaari blogger lelaki yang famous dan tidak sombong! nice


Blogger kid is so inspiring. baik and layan jer blogger baru like me and even datang balik and tinggalkan komen kat blog. that's why ramai yang suka kat dia kut..and kalau kita drop comment kat blog dia pun dia reply..buat kita homat kat dia..tak sombong dia nih, comment pun kelakar.. :)


Ratu SEO blog, anastasyea pun tidak sombong..suka share ilmu blogging dengan bloggers baru and beliau pun singgah blog pinkbubblegumprincess.. hehe baik orangnya, mesra alam..salute her lah!


Blogger yang disenangi, blog yang bermanfaat kalau dibaca, memberikan info-info untuk blogger baru, mengajar tentang selok-belok dunia bloggers. Blog HH pun pernah singgah and drop comment..tabik spring lah! and thank you so much sebab singgah.. :)


so inilah 5 bloggers yang famous Malaysia yang tidak sombong tidak lokek ilmu dan mesra alam semuanya. mereka takda rasa tinggi diri and really down to earth..thank you so much sebab singgah..singgahlah lagi hehe..to all readers, korang pun sama..i really appreciate it kehadiran korang ke blog ini..walaupun hanya sebagai silent readers pun cukup memadai..gud nite, publish! :)



terjah sekali entri ini:



22 comments:

  1. boleh terjah nih..ade yg belum kenal lg.hehe

    ReplyDelete
  2. betul semua otai ni tidak sombong

    ReplyDelete
  3. wah.. ada ramai lagi blogger famous saya x pernah baca blog diorg, nak terjah skg.. hehehehe~

    ReplyDelete
  4. Blogger-blogger otai semuanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah..masing-masing ada aura dorang yang tersendiri..

      Delete
  5. Memang hebat mereka dapat membalas komen-komen yang ditinggalkan. Bukan tugas mudah kalau komen yang tinggal banyak ada kemungkinan tidak dapat dibalas. Harap yang meninggalkan komen tidak terasa hati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah jadi yang tukan komen yang tak dibalas,, tp nak jugak komen lagi pastu hehehe

      Delete
  6. Ya bukan mudah nak balas komen-komen yang ditinggalkan. Kalau ada 10 komen untuk satu entri, pastu sehari ada 3 entri ... dah kena balas 30 komen. Kalau asyik balas komen, tapi tak update blog .. yang lain singgah akan hampa. Yang komen tak dibalas kunjungan dan komen, juga akan hampa. Uhh takutnya menghampakan orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yang ayu saluteee sangat kat abang hasrul hehe tabik springgg!!

      Delete
  7. thanks sis! sy pun nak terjah jugak..hehe

    http://vitaminhalal.com/

    ReplyDelete
  8. hi pinkbubblegumprincess...thanks for the sharing....nak try terjah juga..saya newbie yang baru berjinak-jinak dalam dunia blogger. jemput singgah blog saya, www.takeurstep.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hi pink bubble gum princess nice blog ya sila singgah ke blog saya www.joeyshoppingmalls.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. hi pink bubble gum princess nice blog ya sila singgah ke blog saya www.joeyshoppingmalls.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. hi pink bubble gum princess nice blog ya sila singgah ke blog saya www.ameryllisnatureskincare.wordpress.com

    ReplyDelete