Thursday, November 27, 2014

Tips online sambil buat duit jana pendapatan.



Rasanya ramai Malaysian meluangkan masa yang banyak di depan pc atau laptop malah dengan kecanggihan teknologi sekarang, smartphone..buat duit dengan internet adalah di hujung jari. Malah kita menghabiskan banyak masa dengan melayari internet. betul tak betul tak? hampir 5-6 jam sehari atau mungkin ada yang lebih...heee :)

Baru Cash out earning dari 8share..bukan banyak mana pun...just nak tau betul tak kita boleh jana pendapatan dari 8share .Selalu dengar ramai blogger pun share iklan atau jadi broadcaster di blog, facebook, twitter dorang..berbaloi pulak join Says ni..

Siapa tak tahu ape Says? 8share ni adalah media sharing advertisement ..maksudnya kita bantu syarikat  besar untuk iklankan produk mereka. Dengan daftar acc 8share kat SINI (daftar account secara free je okeh),,dah daftar tu terus share dan iklankan link iklan yang diberi,, jangan pulak tak buat apa-apa, manalah income nak masuk.anda boleh share link dengan kengkawan, family members. Suka hatilah korang nak share kat facebook, twitter atau mana-mana media yang korang ada.. Setiap klik kita akan dapat rewards earning rm0.20..Bunyi nampak sikit tau, tapi bila lama-lama kumpul jadi banyak la jugak..ingat tak dengan peribahasa sikit-sikit lama2 jadi bukit..

Rasanya semua readers sini tiap-tiap hari online kan? Apa kata daripada korang duduk berjam-jam chatting berborak dan lepak di Facebook , ambil la masa seminit dua untuk share iklan, tak susah mana pon.. sambil berenang kita minum air, tak gitu?.. tak rugi apa-apapun malah dapat income lagi (duit terduduk!)..tak nak ker?  Kalau diberi pilihan diantara duduk berjam-jam online sambil dapat jana income dengan duduk berjam-jam tanpa dapat apa-apa, mana satu pilihan korang? I'm the one yang suka benda yang boleh beri dua advantage dalam satu masa ni hehe,, terpulang kat korang :)

Ok, kalau earning korang nanti dah cukup rm50 button cashout akan keluar..itu adalah minimum cashout, kalau nak kumpol sampai banyak baru nak cashout itu terpulang...Nak cashout pulak prosesnya mudah je, dorang akan bagi Cashout status dan progress dekat dashboard..so senanglah korang nak monitor and tahu bila duit korang dah ditransfer ke account.. lagipun Says.my team pun akan contact korang untuk inform tentang perkembangan duit yang di "cashout" kan tu..ayu dah dapat duit dalam 13 hari je lepas cash out..so, jangan risau... Senang kan? tips online sambil buat dan jana pendapatan...kita boleh buat side income sambil online. Tak sangkakan? sambil blogging, sambil berfacebooking pun boleh dapat duit..

Selain Says korang boleh join churper jugak sama je dengan 8share.. I'm a churper too... artis popular , Sazzy Falak pun a churper tau!.. kalau nak daftar account jadi Churper boleh daftar/ sign up free account  SINI  :)

Ingat, daftar and share link...baru menjadi...apa tunggu lagi, daftar sekarang!! tak tipu punya.. :)





12 comments:

  1. Memang best dapat jana income dari Internet ;)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  2. best best.. phat jana dr nuffnang je huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom ramai2 daftar Says dan Churp churp selain Nuffnang,,
      lg banyak source lagi baik hehe :)

      Delete
  3. says nie senang jgk nak kumpul..churp2 cam lmbt ckit earning naik..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah lagipun minimum cashout lagi rendah dari churpchurp kan.. ;)

      Delete
  4. lebih suka says dri churp2 . sbb says cepat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju! pun suka says senang ia cepat ia mudah dan lagi bestt :) hehe

      Delete
  5. macam menarik je.
    tp nk tunggu banyak yang jenuh tu ehehe

    ReplyDelete
  6. tumpang lalu....done follow u...follow me back http://cweetykadbury91.blogspot.com/

    ReplyDelete