i

Saturday, March 24, 2012

have u feel me?


hurm...rehat di hujung minggu mmg dah takda dalam kamus kehidupan harian aku..
nak merasa bangun lewat di hujung minggu memang tak adalah
apatah lagi bersuka ria and havin fun gitu lho...memang tak mungkin!! 
sadis tak sadis??

kerja tak pandai nak habis..
aku pun heran..
rasa nak nangis eheh tak cukup tidow oo
*eii mata ayu dah makin merah gara-gara tak cukup rehat and tido
huhu...penat lah...tak suka tak suka awal tahun.

bukan nak merungut
tapi..keja dah mcm tak ada kerja lain..p mengiring budak ja..
tak dapat nak fokus dengan mengajar
kerja pun menimbun banyak..
and yang mengecewakan bila orang sound 
macamlah kita tak buat kerja..
padahal orang tak tau kita buat baaaaaaanyak kerja dalam satu-satu masa..
it's kind of annoying..and sabar sajalah..org tak berada d tempat kita.
[sbb dah dorang tak sibuk dengan aktivti lain selain mengajar mmg lah buat kerja cepat]
*kalau lambat juga memang tak tau lah kehnn..

uhuhu...i hate it when i feel life is kinda boring, llike routine..
have you feel that?


#sorry lah terluah perasaan d sini..huhu



sharing is caring!!

2 comments:

  1. kluar la jalan2..hehehe

    p/s : salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. ohoho mcm mana juga...mmg xda weekend...
    bru merasa cuti ni..hehe


    p/s: salam perkenalan juga ya..^^

    ReplyDelete