i

Saturday, March 17, 2012

love my Kadet Bomba skuad..kami menang lagi!


what a tiring week i've been to
di saat orang lain bercuti dengan gumbiranya
i was bound with "yang menurut perintah"
terpaksa bertugas untuk bangsa dan negara..hehe cuti bersisa 3 hari
namun xleh rehat sepenuhnya sebab mark paper belum habis lagi!!!! cuak dah sempat tak ni?? huhu
ada lagi tugas mendokumentasikan kerja blm d buat aiyooo boleh fening begini teruuuus..

sometimes i feel sooo tired and love lying in bed
not trying to go out..and no time for jalan2 cheering up to any place even Kuching town..so lazy me!
ehh i'm going to pasar oso didnt want to drive, as too exhausted with my camping week hue

eh kami menang lagi...kalau menang pergi Mukah untuk bercamping lagi..
kalau pergi perlu latihan intensif lagi..
huaaaaa...letihh oo..
muka pun dah tak terjaga kusam dan jerawat tumbuh bagai cendawan tumbuh
imej apatah lgi..haram saya nak jaga,, biorlah berbelang2 muka, sunburn
i dah tak kesah...hinggakan rindu bulan september oktober november
supaya ringaaaan sikit beban huhu..


here is my students picture...
kawad kaki no1..
well taun ni memang nampak confident utk menang
 sbb student awal2 lg tunjuk kawad kaki bagus he...=)

dah i malas nak mengomel..tengok jer lah eh...










  






gudnite all...best jugak rasanya bercamping d tempat sendiri..Balai Bomba Lundu..
walopon x balik rumah..berada d tempat sendiri pun sdh mencukupi..
at least ada rasa cuti jugak...

p/s: i patut dapat anugerah idol remaja sayang kampung halaman..=P


sharing is caring!!

2 comments:

  1. wahhh !! miss . sya bangga loe ! good work .. taon dpan sy ekot boleh ?? wahaha . BOMBA LAKKERS BOLEEHH !

    ReplyDelete
    Replies
    1. miss pun bangga juga loe...ehhebolehhh asal dapat angkat hos and pecut lari laju2 okeh hehe Lakers boleh!

      Delete