Monday, June 6, 2016

(2016)Tarikh Akhir Pengeposan Pos Laju Sebelum Hari Raya Aidilfitri 1437H

Haaa...ini pengumuman dari Pos Malaysia Berhad yang ditunggu-tunggu oleh online shoppers, penjual online dan yang sewaktu dengannya. Almaklumlah semua kena alert sekarang, takut nanti pembeli berharap nak pakai baju raya dan kelengkapan raya namun hampa jika barangan yang dipesan tidak sampai-sampai kerana tidak menepati tarikh akhir pengeposan pos laju sebelum Hari Raya Aidilfitri 2016. Shopping-shopping juga, tapi tarikh ini paling wajib diingati. Ingat tau....sebelum atau pada 29 Jun 2016 supaya dapat berhari raya dengan tenang. Nak pastikan lagi ni ha..sila baca notis pengumuman dari pihak pos laju sendiri.

Tarikh Akhir Pengeposan item pos laju sempena Hari Raya Aidilfitri 2016
Jangan lupa tarikh ini okay? Jangan terlepas pulak..kang baju sampai lepas 11 Julai 2016 baru tau..boleh jugak guna untuk pergi Rumah Terbuka kawan-kawan..hehe. Oh ya,, dah beli baju raya tak korang? Kalau belum boleh la singgah di page Iprincess Boutique untuk melihat sendiri koleksi baju kurung, baju raya sedondon suami isteri, nak sedondon satu family pun boleh, baju kurung batik sarawak, dress-dress lawa pun ada. Happy shopping!

Psssssst: Selamat Berpuasa. Amacam first day puasa? jangan membazir tau..beli banyak-banyak makanan di bazaar ramadhan tapi tak makan. Kalau boleh, sila jugakla share tempat buffet Ramadahan yang berbaloi utuk satu family?



No comments:

Post a Comment