i

Sunday, February 12, 2012

cinta yang tidak kesampaian.


sedih! pilu...si dia bukan milikku! dia ada yang lain..

Mesti korang pun demam Slot Lestary: Vanilla Coklat kan an an?
mesti kenal dengan Amir dan Zara..

comell jer dorang dua..
hero Vanilla Coklat tu bukannya hemsem sangat pun..
tapi pembawaan karaketr dan watak yang berkesan memang berjaya mencairkan hati para gadis Malaysia...
cheeky, naughty, bengong ckit, Zara pulak sweet-sweet, comel,..

namun jangan berangan lah sangat hokeh..
Aiman Hakim Redza, hero Vanilla Coklat dah pun berpunya..
aww jelesh nya..cinta kami tidak kesampaian
jodoh setakat ini jer..

p/s: tolonglah jangan perasan sangat bercinta dengan Aiman Hakim Redza..
Aiman tak kesah pun kat i.....huhuhu



sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment