i

Monday, June 29, 2015

Baju Raya Emma Maembong.

Dah kira-kira 12 hari kita berpuasa, mungkin ada yang dah mula cari baju raya. betul? hehe, ayu belum ada baju raya even sehelai pun.. belum ada kesedaran ni..nanti last minit baur nak cari and gelabah. rasanya nak besederhana je tahun ni.. oh ya, dah tengok koleksi baju raya emma maembong atau emel emma maembong. lawa-lawa jugak koleksi baju raya emma maembong ni..boleh terjatuh hati ni..jum kita try usha gambar ok?


suka skirt duyung emma maembong ini


baju raya royal blue












amacam? lawa-lawa kan baju raya emma maembong. boleh terkopek duit tabung den hehe..
nak koleksi lagi sila ke zalora .com ya.. boleh cari emel emma maembong.. happy shoppin!!



sharing is caring!!

4 comments:

  1. br taw emma maembong pon ade baju raya jugak. hehe. nice2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hasil kolaborasi dengan fashion designer ni sis..liyana jasmay pun ade sis

      Delete