i

Friday, September 9, 2016

Super adorable Scottish Fold kitten [picture that makes you fall in love]



awww.....she's so lovely...
i want to have one!!
don't you think this cat looks like hello kitty? :)


so cute...want to kiss and hugs them
the above Scottish fold kitten are set as my lappy wallpaper
because it melt my heart once i saw it. one word i have to say..
CUte!

oh my ...how cute you are..laying down there..

aww...i heard this cat is named
Scottish fold as their
ears are folded and bend
downward towards their head..look! it is cute isn't it? lick it baby..

ooooh how adorable they are..kiss kiss *



so dream to have one??

oh terbayang dorang landing kat katil ayu...
-bucuk-bucuk miauuwww..-



sharing is caring!!

12 comments:

  1. kiutttttttttttttttttttttt.... dah la kmk suka pusak.. tangga gik nak kiut2 kedak tok.. nangs uka eh! kiut!

    ReplyDelete
  2. @Amni

    kmk pun suka juak diat...comel ada jak...kmk berik ktk pusak yang paliiiiing atas nun! hehe =)

    ReplyDelete
  3. kiut lah ya asa mok dipelok2 gigit2 kotan geram nya kiut gilak

    ReplyDelete
  4. eh kucing lovers eh?? sampai profile pic pun gambar kucing hehee...yea tdi pun ayu p satu kedai makan sekali jual kittens comel2 (baru lahir)dengan harga murah RM 300 seekor wow

    ReplyDelete
  5. @princess ayu yup I am cat lovers.. jual kitten? kesian kalau beli, takbleh la diorang minum susu ibu, chances untuk hidup kurang sket kot

    ReplyDelete
  6. Kucing ni ada jual kt malaysia ke?sbb sy pnh tgk kucing jenis mcm ni dlm youtube.Ada seorg peminat kucing buat video psl kucing jenis mcm ni

    ReplyDelete
  7. tak pasti...tapi saya ada tengok kucing kacukan garfield (tapi bulu dia tak ikut garfield) kaler yang kat atas tu pun chomell

    ReplyDelete
  8. comelnyer...rse mcm nk bele jerwk..

    ReplyDelete