Monday, November 21, 2011

Final Bola Sepak Sukan Sea : Malaysia Vs Indonesia, siapa hebat?

logo rasmi Harimau Muda...AUUUUUMMMM!!


Tinggal hanya satu jam saja lagi sebelum Gelora Bung Karno, Indonesia dibanjiri dan riuh dengan peminat-peminat fanatik Bola Sepak yang ingin menyaksikan perlawanan Final Bola Sepak Sukan Sea antara pasukan Malaysia dan Indonesia. Bersediakan Harimau Muda kita untuk bertemu semula dengan Sang Garuda serta berdepan dengan kegilaan jutaan penyokong Indonesia? Boleh kah Harimau Muda membaham Sang Garuda yang beraksi kasar ketika bertemu dengan Vietnam Sabtu lalu? Agak-agak siapa menang? malaysia?? haipppp mestilah Malaysia...Malaysia Boleh!!

Jum ramai-ramai sokong Malaysia malam ni keh...kasi gegar kawasan kedai kopi, ruang tamu rumah, stadium di Indon tu, or mana-mana ja lah....beri sokongan padu kepada Harimau Muda kita..... AuuuuuuuMMMM!!


p/s : agak-agak berapa gol malam ni?? 1-0 pun syukurrrr ok... main leklok k Harimau Muda *_~

Maybelline Fashion Week-products review =)


yeah saya pengguna setia Maybelline..
i love the packaging, love the products.

saya pakai BB cream Maybelline untuk kulit mulus p kerja... =)
(kalau tak,, nah korang akan nampak jerawat kecil-kecil di dahi..adooii)



foundation angelfit yang saya suka... =)
(beli sebab terpengaruh tengok kawan pakai cantik..tapi mmg best ooh)

mascara Volume Express Maybelline ni ayu pakai zaman university dulu...(tapi kurang suka sebab wand dia gemok sangan hihik.. and ada rasa pedas kalau apply ke bulu mata... maybe ada alahan to some chemicals kot..all depends on individual okayy)

oh my favorite mascara ever...Maybelline volume Express Hyper curl Cat eyes Mascara..pergh bukan main panjang nama tergeliat lidah opah-opah kalau baca..not clumpy,last long, cepat volumizing bulu mata anda..sebab berus dia memang macam sikat..u akan dapat reach hujun bulu mata! and not smudge so pastinya no panda eyes anymore.....must try this one girl!
eyeliner pulak--- ayu masih bertahan menggunakan eyeliner gel from Maybelline.
senang nak apply, hitam + pekat (ini paling i suka), and last long..plus packaging dia jar yang cute, jadi gel x keras..and brush tu senang nak apply. cubalah u pasti suka!! =)

kalau rasa terlalu rush nak keluar p kerja or jalan jalan nahhhh ini lah jalannya...jangan biarkan mata anda nampak polos..at least ada eyeliner or mascara ok, untuk serikan mata...well dari mata turun ke hati hehe...so Eyeliner pencil dari Maybelline Eye studio banyak membantu saya...sekejap ja nak appply yang penting dia pekat +hitam..tak yah lah engko tenyeh-tenyeh mata tu sangat ohkeh? :) yang kaler coklat pun nice jugak tau!


oh ini satu lagi produk yang ayu sula Maybelline Pure Foundation Mineral Lose powder foundation...it a must! buat muka berseri and takda rupa "berdebu muka disaluti tepung koma" ok.. hahaha. kalau apply looks natural dan ada glow la sikit...pilih la yang sesuai dengan skin tone anda ok..
saya bukan jurucakap maybelline atau duta Maybelline itu jauh seklai...just nak share dengan you guys...Maybe it's Maybelline!

chaw chin cauuuuu..