Saturday, October 7, 2017

Dress tunang cantik simple online 2017


Hi, lamanya tidak bersiaran di blog pinkbubblegumprincess ni..how are u?


Ni haaa.. nak kongsikan dress lawa lawa untuk majlis korang nanti..nak pakai untuk majlis tunang boleh, akad boleh, nak pergi dinner pun boleh..simple yet adorable gitu.. sebab ade yang inbox bagitau tak suka baju nikah tunang penuh manik, sarat sangat berbulu mata tengok..well perception masing-masing.. ade yang suke simplicity yet patuh syariah...

Ok lets check this dress out. Banyak yang buat baju tunang atau dress tunang design ni.. ade jugak yang buat kaler putih untuk majlis akad..simple je so nice!.. sentuhan material jacquard yang tidak jarang dan bercorak di dalam kain..baju nampak mewah dan eksklusif sangat.. Semestinya baju tidak jarang jadi takyah risau nak pakai lining-lining atau inner bagai..cutting princess sebab dress akan nampak kemabng semangkuk hehe..dan best nya free belt ye dearies :) Jum tengok macam mana design zamirah dress ni ya..

baju tunang cantik murah

baju tunang cantik murah

dress tunang cantik online

dress tunang cantik online

dress tunang cantik online

dress tunang online murah

dress tunang online murah

dress tunang online murah

baju akad nikah online murah simple

tengok gadis lawa ni pakai zamirah dress bila pusing memang kembang, bila duduk pun akan kembang lawa sangat tau! kaler korang boleh request jika nak padankan dengan kaler tema korang dengan pasangan. Bolehlah ke link ini Zamirah dress untuk pelbagai pilihan warna dress tunang dan dress akad nikah ini. Jika nak tengok testimoni customer pun boleh.. tengok apa kata pelanggan yang dah beli zamirah dress ni untuk majlis dorang :) Bagaimana nak tempah? boleh direct inbox page atau terus comment pada gambar.. jika nak respon cepat boleh terus wassap team ya ..

Itu jer perkongsian dari me hehe.. adios, sampai berjumpa lagi :)

2 comments: