Saturday, May 1, 2010

entry ntah apa2

hi dear diary,,,
aisehh mcm lam diary aku mena jak...actually aku da diary,,aku suka tulis sak aku ingt momen2 best lam life aku...but kt ctok its juz a piece of me...xda yg personal pun...hee..tetiba mud ku mok kelaka ritok...been nz 4 the whole week...mcm2 jak ada...

isnin ptg-aih wakel bola tampar (actually aku sebenarnya ahli "simpanan mati" yg pengurus takut mok letak aku main kahkahkah...hei gerenti kalah..so i juz "bunga" yg menghiasi kumpulan guru2 smk lake...----> tukang mengamboh ajaklah kiranya aku tek..haha..

selasa ptg...hmm aku teman yati p kchg...wahh lengkap bertudung,, mun mak org diat terus mok d polah menantu...ekekkee..(perasan weee). pg tabung aji u...

belum sempat berpolah exam paper,, pdhal malu mok nemu cgu trebabit hahaha..diat dr jauh awal ngelak...adeiii..mati2 ya la..mls gilak pdn muka..(toink <-- tukuk palak)

rabu ptg..ntah apa d polah aku kahh...mcm bz eksennn jak membz dirik sampe keja x bepolah juak..eran ku eran...=DD

khamis..aiseh aritok aku semngat ngaja..haha..ptg n mlm polah kelas tambahn..sengaja jak..kcian diat miak mintak,,so luang jak lah masa mok ngaja tek..ahah...bait la pulak...(tgk, hati yg suci sukar d cari..ehek...) ptt pat guru cemerlang ya haha...pulang umah terus boom..tdoo...
sampe aku lupak set jam, & bgn aher d pagi jumat jam...err jam....jam 6.20am ihik....truk cgu ayu tok...*wink~

ptg tdik...wahh ari pnuh aku...kak ngajar ada petandingan kaligrafi cina utk cgu2..aisehh smgat mok lawan aku...mok menang ahha...bukan x tauk..aku mok juak menang...xbleh kalah..kuikuikui...sgek yg sik best ttg aku "aku xpat trimak kekalahan" hee...ehh mana2 lah..xkan la mala jak kau jak mng...rslt nya?? hurmm aku pn xtau sapa mng...wa8 jak haaa..

lpas ya pg follow keta yati p proton kat jalan tun jugah cia...uiiii gila nebes..banyak keta...adehh tok kali ke 2 ku pake jalan ya...emang m.e.n.a.k.u.t.k.a.n. seyesly....bukan apa...aku syg PRINCESS .. ekekkeke..mula2 aku x yakin then yati pdh sng jak jln ya..okay lah mana2 jak..tanpa keberanian aku xkan pande nak?? mena x?? berani jak lah tek wakakakka...apa gik baca doa kenderaan mcm2 doa ku bc kotan takut..nang kebangapan sekali ehhh...pasya est mintak ambik g la unimas,, mkn2 jumpa miz izzatul..hehe lamak x temu..makin montel sudaaa..ihhi jan marahhhh =) plg ke lunduk mcm nak pancet dh mek 2 est..hahaha...kepak owh...pes time jalan p jalan sia w/out my daddy~~ heeee...ya jak..
so esok,,,selaamat bercuti smua..rehat2kan diri n minda, selmat hari pekerja...yeepi....!!!!

nite....

2 comments:

  1. best da jak nengar cgu tk ngerepak eh...hehe...

    ReplyDelete
  2. kmk dh koat ngerepak sejak jg cgu..adik mek salu jak nganok kmk xpande diam2 nang ada2 jak crita mok d padh smpe nya boring...hahhaha...koat ngelaka dh

    ReplyDelete