i

Monday, December 19, 2011

Disember : bulan birthday Ayu ker my car? confiuss

fenatt...eh bulan ini duit manyak keluar untuk mu keretaku tersayang
servis, kasi kaca mata hitam supaya gue ngakk kepanasan di dalam hehe..

eh , buat tinted baru sebab di cermin belakang rosak..
xtau kenapa ada gelembung-gelembung angin di dalam..hish
tapi takpa...seronok tengok dia semakin santik!
tapi tak hitam sangat lah..





see? boleh nampak insan di dalam..

eh..its me! :P

=)


#tunggu selama 3 jam oh...buka pun dah 2 jam..and pasang
bukan main boring...

dah kenyang makan Ayam Penyet di Ratu Ayam Penyet, 
lepas tu melantak lagi Laksa Sarawak untuk makanan kedua
--nah kalau boring bisa gemuk ni...

heheh adios!!


sharing is caring!!

0 10 orang send love letters:

Post a Comment