i

Monday, April 11, 2011

dah bedebu bersawang-sawang dh blog aku eh


ohhh durian...my fevret...xpt menolak durian kenek tok....sedap! durian maseh mahal,, tp aku slalu dpt mkn free hihik...=) yalah fungsinya kebun durian...kemain makan nyaman nak?? cuba pegi ncarik durian nun d kebun kemain kepak gik kitakorg ndekik gunong, mun ada oleh..tp mun xda oleh...apuuuu tedahhh kepak2 sakit2 kaki tek nak...

kesian penjual durian..durian ptt d brik harga mahal lah..hahhaa kepak aih..

tp kes aku free laa, aku suka...yeeha!
makan banyak2 pn aku tahan asal xsakit tekak jak..panas!

wat if i'm becoming a farmer?? teheee~~ Wink!
ada gaya ada rupa...tp k begambar jak..mun keja kejap kepak ha ha ha!


berbudi ngan tanah ya la hasilnya deng...cepat tanam pokok derian dikpun k makn dh tua2 kelak..=)


sharing is caring!!

4 comments:

  1. ku igt mpuan vietnam ney tek....haha~

    ReplyDelete
  2. hahhahaha ada gaya.....mok tuka keja bh...
    kepak ngerepak ngan miak sik nengar bgs ku ngerepak ngan pokok2 sama juak nak?? ehehe...tp ku eran pa kenak wording lm blog ku x kuar??? hish..pelik!

    ReplyDelete
  3. hahaha~ nya sama cm tuan nya...nak alah2 hilang jak..xpndey timbul2...hahaha~

    ReplyDelete
  4. nya sik mok kuar kaler lain dh tuka oren ijo tetap degel...mintak berik mkn nasik kangkang kali ;P
    alu tukar background wlpon ku tauk kaler ijo tepi ya striking gila sakit mata diat

    ReplyDelete