Friday, July 3, 2015

(1GAMBAR)Tarikh akhir Pengeposan Pos laju sebelum Raya Aidilfitri 2015

haa...sekarang shopping pun di hujung jari kan.. malas nak bershopping sakan atau disebabkan rutin harian, schedule yang sangat ketat memberi kekangan kepada kita untuk shopping raya. Untuk itu, shopping online adalah pilihan yang semakin mendapat tempat di hati rakyat Malaysia. Sudahlah menjamin pelbagai design yang boleh dipilih dengan harga yang mampu milik. Siapa tak nak..betul? Ok, shopping shopping juga,tapi anda kena alert dengan pengumuman dari pos laju tentang tarikh akhir Pos Laju sebelum Raya AidilFitri 2015.. boleh rujuk gambar notis pengumuman dari pos laju di bawah ok?

(1)Tarikh akhir Pengeposan Pos laju sebelum Raya Aidilfitri 2015



maka jika nak baju anda semua sampai tepat masa dan boleh dipakai pada hari raya 2015 nanti kenalah pastikan penjual tempat anda menempah baju, kuih dan sebagainya mengepos barangan anda sebelum 10 Julai 2015.. kalau tak, adela yang nangis di bucu katil awl pagi raya disebabkan takde baju raya..hihi.. last-last terpaksa guna untuk majlis ramah tamah aidilfitri hahaha ..ok semoga notis dari pos laju berkenaan tarikh akhir pengeposan pos laju memberi manfaat kepada semua..chow chin cau.. :)

p/s: oh ya.. masih tercari-cari baju kurung raya online, dress muslimah untuk raya dan baju untuk melaram di hari raya? Jum sila singgah ke Iprincess Boutique .. Jom serbu sekarang!!


4 comments: