Sunday, July 14, 2013

Sunsilk CnF, Ford MCA Launch dan KL Sogo Raya 2013 online | CPUV Nuffnang awesome!


Alangkah seronotnya perasaan ini..bila tengok earning Nuffnang bulan julai 2013. Macam tau-tau je nak raya so Nuffnang dengan baik hatinya kasi duit raya advance kat blog pinkbubblegumprincess.blogspot.com ni. Situasi yang sungguh mengharukan, CPUV Nuffnang ke 8, 9 dan 10 Nuffnang dah muncul Thank you Nuffnang! saya mesti pilih. asanya amai jugak blogger lain yang dapat earning ni dari Nuffnang, tengok banyak je yang dapat iklan yang tengah running. baiknya hati Nuffnang kan..Alhamdulillah iklan Drypers quality dan Kanebo Kate SS masih lagi berlegar-legar dalam blog. Happy tengok iklan Sunsilk dan iklan KL Sogo Raya 2013 online.. Ford MCA launch ni jarang pulak ayu nampak, maybe sneak out time ayu tido kutt.. Buat advertisers thank you sebab memberi kepercayaan kepada blog pinkbubblegumprincess.

Oh ya, for your information Sunsilk CnF now ada buat contest kan? Tau ke tak? Sunsilk tengah cari Stylista Hijabista untuk jadi Model yang akan memperagakan baju di Islamic Fashion Festival! pada yang berbakat, ada rupa and suka fashion boleh dapatkan keterangan lanjut di SINI. and tak lupa juga pada yang kreatif pandai menjahit, design baju muslimah, jubah, or kurung and in fashion design anda senang di cari untuk dipilih sebagai Pereka Fesyen Hijab di Malaysia. hurm kalau ayu berbakat memang ayu nak lah,, lagi-lagi yang pandai menjahit,, memang boleh cipta label tersendiri and boleh jana income o.. rugi kalau ada bakat tak join.

Untuk Ford MCA Launch (JUL) rasanya ayu agak lambat sikit update hal kereta And puasa baru je tiga hari tapi promosi sempena Hari raya Aidilfitri dah  mula berlangsung.  Dengan click facebook page KL Sogo and akan senang nak tahu bila ada promosi SALE, promosi buat ahli KL Sogo, koleksi raya yang terdapat di KL Sogo. Yang best nya adalah anda boleh window shoppping dulu and ada details tentang tempat item dijual. Then boleh la terus ke kedai tersebut. hurm memang sangat jimat masa supaya tak letih jalan satu bangunan nak cari satu barang..maklumlah cuaca panas lagi-lagi puasa cepat letih hehe..Untuk keterangan lanjut boleh ke page KL Sogo ni k. and for readers, thank you for everything. rajin-ajin komen nanti ayu blogwalking jugak..Insha Allah :)

Till then, see you tomorrow guys :)




7 comments:

  1. Best da jak. Knk kmk x dpt2 oh. Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kmk pun sik tauk..lamak juak ria xda, baruk juak muncul july tok aiee

      Delete
  2. Tahniah sis.. Jeles kamek.. Kamek sekali pun sik pernah dapat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelak ktk akan dapat...no worries..takes time bah ya..

      Delete
  3. Assalamualaikum, bestnyaaa. boleh pilih2 . hee taniah, rezeki tu :)

    ReplyDelete